Home


chat

insecten

aanmelden

inloggen




naam: Damian
latijns:biorhiza pallida - sponsgalwesp
kenmerken: Provocatum ergo sum!

Naar Damian.
7 Damian, 09 Nov 2004 18:21
Art. 7 . - 1. Niemand heeft voorafgaand verlof nodig om door de drukpers gedachten of gevoelens te openbaren, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.
- 2. De wet stelt regels omtrent radio en televisie. Er is geen voorafgaand toezicht op de inhoud van een radio- of televisieuitzending.
- 3. Voor het openbaren van gedachten of gevoelens door andere dan in de voorgaande leden genoemde middelen heeft niemand voorafgaand verlof nodig wegens de inhoud daarvan, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet. De wet kan het geven van vertoningen toegankelijk voor personen jonger dan zestien jaar regelen ter bescherming van de goede zeden.
- 4. De voorgaande leden zijn niet van toepassing op het maken van handelsreclame

Binnenkort gratis buttons!

www.stichting7.nl/


Naar Poppedief.
(*-*) Poppedief, 09 Nov 2004 19:09
elk spel heeft zijn spelregels en jij mag ook mee doen net als ik en alle anderen.

Naar Damian.
domme mensen Damian, 07 Nov 2004 22:31
www.starland.com/sf-sc/sf03/images/Dumb%20People.JPG

Ergens in hun onderbewust zijn hebben ze het dus over zichzelf


Naar Iwannsjokotov.
Ik heb zo het gevoel Iwannsjokotov, 07 Nov 2004 22:36
dat het zinloos is om hierop te reageren

Naar Peer.
hmm.. Peer, 08 Nov 2004 00:39
Quote ''Ergens in hun onderbewustzijn hebben ze het dus over zichzelf'' --- En dat concludeer jij vanuit... je 6 jarige studie psychologie? Iets meer onderbouwing graag. Verklaar je nader, ik ben wel nieuwsgierig.
- Peer -

Naar Poppedief.
(*-*) Poppedief, 08 Nov 2004 05:11
hij heeft het standpunt van; veel vuisten maken veel ellende

Naar Nothing.
Tahl, 08 Nov 2004 09:24
nieuwsgierig

Naar Nothing.
Ach, Har, 08 Nov 2004 10:51
kleinigheidje.

Naar Peer.
merci Peer, 08 Nov 2004 11:44
:D

Naar Damian.
De Ongelov(el)i(jk)(g)e fundamentalist Damian, 07 Nov 2004 16:07
Hallo plebs!!!!! Na de dood van de ''Goddelijke Dikke'' komt er heel wat los...de ware aard van NAZIslam!!!!! En ik heb nieuws voor jullie, ze zitten overal! In het winkelcentrum, op school, op je werk, in je tuin er zit er zelfs één in mijn sigarettenpakje!!!!!! Dusssssss Beware!!!

Allah is een geiteneuker!Want hij schiep de mens naar zijn evenbeeld!!!! Nou dat was het dan al wel weer weer! Laters!!!!!

www.galvuur.tk


Naar Poppedief.
(*-*) Poppedief, 07 Nov 2004 16:55
had ik maar een digitaal gummetje

Naar Damian.
:-) Damian, 07 Nov 2004 18:40
Nergens voor nodig!

www.galvuur.tk


Naar Poppedief.
(*-*) Poppedief, 07 Nov 2004 20:29
(*L*)

Naar Peer.
Had je maar... Peer, 07 Nov 2004 20:22
een virtuele koffer met digitale euthanasie injectie's... Maar ik zou op zich al tevreden zijn, als er vanaf vandaag alleen nog maar toetsenborden worden gefabriceerd, die weigeren om tekst in te voeren, als de persoon achter de pc een poging doet om dit soort materiaal op het net te plaatsen. Maargoed.. dat is verre toekomst muziek. Hoe dan ook.. Je moet het Damian niet kwalijk nemen waarde vriend Poppedief. Waarschijnlijk heeft hij zich bij het typen van deze tekst niet gerealiseerd, dat er ook mensen zouden zijn die het vervolgens konden lezen, anders had hij vast en zeker een poging gedaan intelligenter uit de hoek te komen, of uberhaupt intelligent. - Peer -

www.starland.com/sf-sc/sf03/images/Dumb%20People.JPG


Naar Nothing.
Nou ja zeg, Har, 07 Nov 2004 22:08
hoe erg is dit? Niet erg volgens mij. Gewoon een opinie, niets anders dan dat. Damian, laat die lui maar lullen, gewoon doorgaan.

Naar Damian.
Toevallig Damian, 07 Nov 2004 22:23
Daar heb ik net een stukje over gelogd!;-) Die jongens die vinden dat wij van Galvuur niet intelligent uit de hoek komen, begrijpen de contex niet dus zijn ze vaak zelf niet zo intelligent bezig! Mede door zulke mensen is dit land trouwens ook naar de kloten gegaan!

www.galvuur.tk


Naar Kreeft.
dit? Kreeft, 07 Nov 2004 23:06
knap stukje hoor

marsrules.web-log.nl/index.log?ID=1285867


Naar Damian.
Ja onder anderen Damian, 07 Nov 2004 23:32
Af en toe moet je er een grappig liedje tegenaan gooien, want je moet altijd blijven lachen!:-D

Naar Peer.
Uitdaging Peer, 08 Nov 2004 00:07
Geaccepteerd :)

Naar Peer.
Begrijpen de context niet... Peer, 08 Nov 2004 00:43
Misschien is het je zinsopbouw?

Naar Damian.
Neuh Damian, 07 Nov 2004 23:30
Maar dat kan me niks rotten.com, de vrijheid van meningsuiting staat op het spel, dus om je te verzetten tegen het rijzende islamitisch fundamentalisme, moet je zoveel mogelijk zorgen dat ze het tegenovergestelde bereiken van wat ze willen!Dus provoceren en er keihard tegenin gaan! Laten zien dat ze Nederland nooit klein krijgen, wat ze ook doen!

En even voor de goedwillende Moslims in dit land, ik bedoel niet jullie Allah hoor, ik bedoel de namaak Allah van de Fundametalisten onder jullie! Want ook wij hebben heel veel Marokkanen zien demonsteren tegen het gebeurde van afgelopen Dinsdag en we hebben ook veel Islamieten gezien, die door in programma's de dreigbrief te ontleden en te relativeren samen met Nederlanders en andere Marokkanen gezien dat er ook fatsoenlijke burgers tussen zitten! Daarvoor bedankt! Zolang die mensen er zijn en blijven is er hoop, hoop op een Nederland zoals ons Nederland hoort te zijn, met een plekje onder de zon voor iedereen!:-D

www.galvuur.tk


Naar Iwannsjokotov.
Provocatie Iwannsjokotov, 08 Nov 2004 00:03
roept provocatie op...

Naar Peer.
gedachtensprong :) Peer, 08 Nov 2004 00:29
Quote:''om je te verzetten tegen het rijzende islamitisch fundamentalisme,moet je zoveel mogelijk zorgen dat ze het tegenovergestelde bereiken van wat ze willen!Dus provoceren en er keihard tegenin gaan!'' --- Ja,want geweld met geweld bestrijden is in het verleden ook altijd zo effectief geweest. * Quote: ''Laten zien dat ze Nederland nooit klein krijgen!'' --- Kerel, Nederland is al klein, altijd al geweest, maar dat geeft niet, zolang we elkaar maar de ruimte gunnen. * Quote ''voor de goedwillende Moslims in dit land, -t/m - onder de zon voor iedereen!:-D'' Ik ben het geheel met je eens. En ik denk dat hier dan ook de oplossing ligt van ons probleem. Het is denk ik niet aan ons een eind te maken aan het fenomeen 'moslim extremisme'. Ik denk dat onze (alle niet-moslims) pogingen vooral averechts werken. Mijn hoop ligt bij de ''Goedwillende moslims''. Ik denk dat hun openlijk verzet tegen het extremisme 10 keer meer waard is, dan dat van ons. Maar dat is slechts mijn opinie - Peer -

Naar Peer.
Har? Peer, 08 Nov 2004 00:13
Wees verblijd, ook ik ben in bezit van een opinie, meerdere zelfs en gelukkig geloof ook ik in het recht op vrijheid van meningsuiting. Damian heeft daarbij dan ook direct mijn zegen om te verkondigen wat hij wil. Echter, verdient een opinie, mits de moeite, een reactie, maar dat is mijn opinie, daar hoef je het niet mee eens te zijn. Overigens, prefereer ik mijn opinie's in duidelijk helder nederlands of engels, goed onderbouwd en duidelijk geschreven.
Dus mocht iemand me er een cadeau willen doen, dat is de vraag. Hij hoeft niet verpakt, maar het mag wel. - Peer -

Naar Iwannsjokotov.
Zeker Iwannsjokotov, 07 Nov 2004 22:27
dat er geen achter je staat ???

Naar Damian.
Dom Damian, 08 Nov 2004 00:05
Janmaat werd ook altijd voor dom versleten en toch was ie drs. Nee het is weer die pietluttige,zelfzuchtige,politiek correcte, kneuterige kortzichtigheid welke typerend is voor dit land! En ik vind het eigenlijk diep triest dat deze mensen niks hebben geleerd van wat er is gebeurd met Theo en wat ze nog steeds van plan zijn met Hirsi Ali en Job Cohen onder anderen! Laat mij dan lekker dom zijn, jullie zijn nu het uitstervende soort en wij niet! ''Het geluk is weer eens met de lepen vanavond'':-D

www.galvuur.tk


Naar Peer.
Definitie van domheid Peer, 08 Nov 2004 00:30
Dom zijn is beter kunnen weten, maar niet beter willen weten. Janmaat had beter MOETEN weten.

Naar Nothing.
Helemaal eens, Har, 07 Nov 2004 23:40
ik vind het een schandaal dat het debat hier weer afgekapt wordt door mensen als 'dom' te betitelen. Zeer kortzichtig en zeer arrogant. Deze houding heeft NL naar de klote geholpen de afgelopen jaren. Die Damian is genuanceerd bezig, genuanceerder dan menigeen die reageert.

Naar Damian.
Bedankt Har Damian, 07 Nov 2004 23:44
Jij verwoord precies wat ik denk! Jij BEGRIJPT en WEET!;-)

www.galvuur.tk


Naar Peer.
Grin... Peer, 08 Nov 2004 00:36
Get a room you two...

Naar Peer.
Har? Peer, 08 Nov 2004 00:35
Nu ben ik beledigd...
Ik bedoel: Arrogant? Ja, absoluut en met recht. Ik heb er alle vertrouwen in dat mijn arrogantie op zijn plaats en te verdedigen valt. Maar kortzichtig? Zolang ik nog open sta voor elke mening die mijn pad kruist, zal die benaming niet op mij van toepassing zijn, en zo wens ik niet bestempeld te worden. Het feit, dat ik mijn conclusies trek over de meningen onder mijn neus doorgaan en deze ook beoordeel en hierop reageer, geeft alleen maar te kennen, dat ik het heb gelezen en er dus actief over heb nagedacht. Dus kortzichtig? Ik geloof van niet... maarja.. da's mijn opinie. - Peer -

Naar Damian.
Kortzichtig dus Damian, 08 Nov 2004 01:22
Ik vind mijn tekst helder genoeg! Nu krabbel je opeens terug en begin je over helderheid van teksten! Je mag ook wel eerlijk zeggen dat de stof te hoog is gegrepen hoor,voor jou jarenlange door leraren, media en linkse opiniemakers geïndoctrineerde hersentjes, helemaal niet erg, zijn meer mensen die daar het slachtoffer van zijn! maar het feit dat jij er niks van begrijpt of niet wilt begrijpen staat voor mij vast! Welterusten oh ''Feldwebel van het vrij woord(onder voorbehoud)''. Ik ga slapen, misschien moet ik dat even uitleggen, dat is wat jij de hele dag al doet, je hele leven lang!

www.galvuur.tk


Naar Poppedief.
(*-*) Poppedief, 08 Nov 2004 05:22
woorden kunnen heel hard aankomen. maar dan moeten ze wel verstaanbaar zijn,of begrepen willen worden.

Naar Peer.
Jij vind je tekst helder genoeg. Peer, 08 Nov 2004 11:51
Dat mag. Dat is namelijk jouw opinie. Ik vind je teksten slecht onderbouwd, vaag geformuleerd, en veelal wat defensief opgesteld. Maar dat is natuurlijk slechts mijn opinie, daar hoef jij het niet mee eens te zijn. Overigens, ben ik nu wel nieuwsgierig (ja ja, met een g ;)) naar jouw definitie van kortzichtigheid. De rest van je tekst laat ik even buiten beschouwing, het gaat voornamelijk om wat flauwe beschuldigingen en slecht onderbouwde uitspraken... Je zal vast moe geweest zijn. - Peer -

Naar Nothing.
Nou, Har, 08 Nov 2004 11:59
dit is ook geen hoogtepunt der onderbouwing. Allemachtig wat een beschuldigingen weer.

Naar Peer.
Har? Peer, 08 Nov 2004 12:10
Wat wil je dat ik hier aan onderbouw?
Ik dacht dat dit vrij duidelijke en op zich staande meningen waren. Als ik vraag om onderbouwing, wil ik bijvoorbeeld graag weten, welke definitie van kortzichtigheid hij hanteert. Hij gebruikt namelijk wel de term, maar geeft geen basis voor zijn gestelde conclusie. Als je mijn onderbouwing wilt: Ik vind dat Damian vooral veel conclusies vermeld, zonder duidelijke onderbouwing. Dit is in mijn ogen vaag taalgebruik. Genoeg onderbouwing?
- Peer :D-

Naar Damian.
Onderbouwing Damian, 08 Nov 2004 16:28
Volgens mij is er onderbouwing genoeg, dat jij te scheel bent om tussen de regels door te lezen dat is jouw probleem! Het gaat er dus over dat er nog steeds mensen zijn die meningen van mensen die ervoor pleiten om Moslim fundamentalisme hard aan te pakken, te betitelen als ''Dom'' en in het ergste geval als ''Rascist'' een woord dat ik hier gelukkig nog niet gehoord heb, een jaar of 10 geleden kon je dat misschien rustig zeggen,maar we leven nu helaas in een andere tijd...Kijk, 10 jaar geleden had ik waarschijnlijk hetzelfde gezegd als jij nu steeds doet, maar ik kom er steeds meer achter dat ik toen wel eens ongelijk kon hebben...Jij bent nog niet zover en je zult waarschijnlijk ook nooit zover komen, waar ik dus progressief ben,ben jij conservatief. Ik snij hier een onderwerp aan over een probleem van deze tijd, welke de samenleving ernstig ontwricht en erger gaat worden als wij niet iets doen en dan gaat meneer lopen miereneuken over onderbouwing!!! Zielig hoor!

www.galvuur.tk


Naar Poppedief.
(*-*) Poppedief, 08 Nov 2004 19:10
wat een grof taalgebruik om iets duidelijk te maken. ik begrijp niet dat zo iets moet om iets duidelijk te maken

Naar Damian.
Grof Damian, 08 Nov 2004 20:07
Ik vind de grofheid van het taalgebruik nog wel meevallen! Er worden door andere mensen wel hardere dingen geroepen!

Naar Poppedief.
(*-*) Poppedief, 08 Nov 2004 20:50
dat bedoel ik en dat is niet nodig denk ik

Naar Damian.
Grof taalgebruik II Damian, 08 Nov 2004 21:29
Soms toch wel!

Naar Peer.
Hmm, waar zal ik beginnen? Peer, 08 Nov 2004 23:20
''Te scheel om tussen de regels door te lezen''
A)Ik ben niet scheel B)Zet wat je bedoeld duidelijk in je tekst,dan hoef ik niet tussen je regels door te lezen. *Ik vind mensen die zich inzetten voor een harde aanpak van moslims extremisme niet per definitie racistisch of dom, dit is geheel afhankelijk van de manier waarop zij zich inzetten.*Hoe jij 10 jaar geleden naar deze zaak zou hebben gekeken, is voor mij even irrelevant als hoe ik over 10 jaar tegenover zou hebben gestaan. Het gaat me om je mening nu.En je gebruik van de termen concervatief en progressief is wat spijtig. Behoudend en vooruitstrevend.Wat is er zo vooruitstrevend aan jouw houding?*Je zou ipv mij als miereneuker te bestempelen ook simpelweg kunnen voldoen aan mijn verzoek om jezelf wat beter te onderbouwen.Overigens is er in mijn ogen niks mis met het aansnijden van dit onderwerp (niet dat dit nodig is,gezien er bijna nergens anders over gesproken wordt momenteel). Het gaat mij om de manier waarop je dit doet

Naar Damian.
Mierenneuken Damian, 08 Nov 2004 23:46
Kijk dat is precies wat ik bedoel, ik onderbouw het en jij gaat het weer af lopen zeiken om maar voor het thema weg te lopen, dat is helemaal geen schelden wat ik doe, want hetgeen waar jij mee bezig bent is mierenneuken, jouw opmerkingen zijn typerend voor een ''Miereneuker'' C'est ca! definitie van een mierenneuker, iemand die het die het in een discussie zo verschrikkelijk erg niet kan winnen met zijn eigen pietluttige argumenten, dat ie maar gaat lopen zeiken over zinsopbouw,gramatica,onderbouwing en vice versa! Kortom, de Mierenneuker!

Naar Peer.
:) Peer, 09 Nov 2004 00:11
Wat onderbouw je?

Edit: En waar zie je mij zeggen, dat ik vind dat jij loopt te schelden?

Naar Damian.
Onderbouw Damian, 09 Nov 2004 00:29
Wat ik als laatste onderbouwde bedoel je? Ik onderbouwde toch net het feit dat jij een mierenneuker bent??? Ben jij nou zo dom of ben ik zo intelligent?

Naar Peer.
Als ik moet kiezen... Peer, 09 Nov 2004 00:34
Dan is de enige mogelijkheid, dat ik zo dom ben. De andere optie die je aanbied is gewoonweg te ongeloofwaardig :D. Overigens,.. het feit dat je mij een miereneuker vind heb je keurig onderbouwd. Jij schrijft echter: ''Kijk dat is precies wat ik bedoel, ik onderbouw het'' en ik wil graag weten waar het woordje ' het' op doelt. Overigens.. ik voel me niet verplicht om te kiezen. - Peer -

www.slaaplekker.nl/


Naar Damian.
Dom Damian, 09 Nov 2004 01:14
Zijn we het daar in ieder geval over eens. Hoewel je kon ook wel es blind zijn. Verder onderbouw ik gewoon mijn mening over jou! Zegt wel heel veel over jou dat je dat er niet in kan lezen! Maar ja daar hebben meer predikanten en Feldwebels van de Kerk van het Multiculturelisme last van!

www.galvuur.tk


Naar Peer.
Als je beter gelezen had.... Peer, 09 Nov 2004 10:24
En niet eens tussen de regels door... Dan had je een stukje achter ''Als ik moet kiezen.....'' Het stukje ''Overigens, voel ik me niet verplicht om te kiezen''. Hieruit had je kunnen opmaken, dat ik mezelf niet als dom beschouw. Maargoed.. dan had je het natuurlijk wel beter moeten lezen.
- Peer heeft zijn eerste bak koffie :) -

Naar Damian.
Nou je wilt toch kiezen? Damian, 09 Nov 2004 18:00
Ik gaf je de keuze en je kiest al vrijwillig voor de mogelijkheid dom te zijn! Wees gezegend, ben je lekker onwetend en kan je lekker een onbezorgd leven leiden! Alleen een beetje sneu voor je, dat als het opeens op een dag allemaal anders is in dit land, je in je eigen radeloosheid, niet meer zal weten waar je het zoeken moet!

Naar Peer.
Wie ben jij? Peer, 09 Nov 2004 18:42
om voor mij te bepalen of ik wil kiezen? Er staat: Als ik moet kiezen.... Dit stukje tekst geeft aan, dat er een hypothetische situatie geschetst gaat worden. Het vervolg: Overigens voel ik me niet verplicht om te kiezen, geeft aan, dat ik niet bereid ben een keuze te maken uit de twee optie's die jij aanreikt. Ze zijn namelijk geen van beiden toereikend aan de werkelijkheid. Verdere uitspraken over de grenzen van mijn intellect dienen toch echt beter onderbouwt te worden, wil jij van mij bereiken dat ik je tekst serieus ga nemen. Als gal spuwen het enige is waar jij toe in staat bent,... dan ben ik enigszins teleurgesteld. - Peer -

Naar Damian.
Toereikend Damian, 09 Nov 2004 19:03
Nou de tweede optie is zéér toereikend, alleen wil jij daar niet aan! en dat is jouw probleem! De vraag was ''Ben jij zo dom of ben ik zo intelligent?'' Dan verwacht ik een antwoord en als er dan zoiets staat als, als ik mocht kiezen...tja dan roep je het op jezelf af dat ik dan vind dát je mag kiezen! Jij kiest dus voor het feit dat je dom bent...Lijkt me ook wel reëel, aangezien ik het afgelopen weekend nog niks zinnigs uit je toetsenbord heb zien komen!

En euhm, liever jij teleurgesteld, dan ik teleurgesteld! Kijk mensen als jij zouden me teleur kunnen stellen, maar ik heb er allang mee leren leven dat er van meeloperige zogenaamd linkse padjepeeërs zijn, die elke afwijkende mening op het gebied van allochtonen en asielbeleid afdoen en afwimpelen als dom...Nee dan de Marokkaanse jeugd in Amsterdam, die heeft mij vandaag allerminst teleurgesteld! Ze hebben stelling genomen en hebben al fietsend keihard NEE! gezegd tegen het fundamentalisme en het toenemende geweld!

Naar Peer.
Het feit, Peer, 09 Nov 2004 19:33

Naar Damian.
KOM DEMONSTEREN Damian, 19 Sep 2004 01:25
Tegen het afbraakbeleid van Balkenende II!!Zaterdag 2 Oktober van 11.30 uur t/m 12.00 op de Dam(Platform Keer het Tij), vervolgens van 12.00 tot en met 14.00 uur op het museumplein!(FNF/CNV)

http://www.keerhettij.nl
http://nederlandverdientbeter.nl


www.keerhettij.nl


Naar Nothing.
Nederland verdient beter Balkenende, 19 Sep 2004 06:14
Nederland heeft er wel zelf voor gekozen

Naar Poppedief.
hij is al van zijn sokkel gevallen Poppedief, 19 Sep 2004 19:35
en licht nu in het ziekenhuis.

Naar Damian.
Ik heb er niet voor gekozen Damian, 19 Sep 2004 22:50
En velen met mij niet!

Naar Vrolijkstipje.
ik heb veel mensen vrees Vrolijkstipje, 19 Sep 2004 10:41
dus kan je een lieveheersbeestje meenemne?

Naar Damian.
Alle Lieve Heersbeestjes Damian, 19 Sep 2004 22:50
Zijn er welkom!

Naar Heiligegeest.
is demonsteren Heiligegeest, 20 Sep 2004 00:07
iets anders dan demoniseren?

Naar Damian.
In zekere zin wel.... Damian, 20 Sep 2004 01:05
En in zekere zin ook weer niet voor sommige mensen!

Naar Damian.
Now weer een heel relaas Damian, 21 Aug 2004 20:55
Ben echt te lui om dat Duits te lezen whore dit weekend! Kan die gast het niet ff voor ons vertalen!

Naar Lievebeest.
... Lievebeest, 21 Aug 2004 21:37
Als het belangrijk was dan had hij het wel in het Nederlands geschreven .... dha..

Naar Damian.
Da denk wel! Damian, 21 Aug 2004 22:09
dus nie zo blangrijk he?;-)

Naar Lievebeest.
Lievebeest, 21 Aug 2004 22:17
nhe... alleen maar veld opvulling..

Naar Emmepem.
Goh! Emmepem, 22 Aug 2004 00:50
Zie ik nu dat je whore gebruikt als hoor. In een eerdere opmerking (elders) dacht ik dat je op Marlies zat te schelden! Aangezien ik toen net in een lijfig boek zat over hoeren ging m'n fantasie al bijna helemaal met me op de loop...

Naar Damian.
Now Whore!!!!! Damian, 22 Aug 2004 01:19
Nou hoor!

Naar Damian.
Ook es knippen en plakken......... Damian, 20 Aug 2004 22:43
Uit eigen werk dat is!

Vanmiddag wezen lunchen in Le Passage! Dat is die tent waar die vriend van me werkt. En eigenlijk ben ik vreselijk want meteen daarna ben ik weer vette hap gaan halen. Ik kan gewoon niet zonder mijn dagelijkse portie vette, hartige en zoete hap. Misschien wel meer nog dan het verketteren van zeugen en sukkels heb ik het nodig om elke dag lekker te vreten, ladingen chocola, gevulde koeken, repen, rolletjes Rollo, balletjes gehakt frikadellen en patat gaan erdoor! Meteen nadat ik me weer verblijdt had met de uitstekende service in Le Passage, saucijzenbroodjes, biertje erbij, ben ik weer doorgelopen naar de snackbar, voor een bak patat een frikanslet en een bamibal, de HoReCa in Winschoten, Groningen en omstreken is blij met me want ik heb er wat in geïnvesteerd. Meer nog dan in de Roodverlichte etalages in het A-kwartier en de diverse gezellige Huizes........

Naar Damian.
DenKUT nie..... Damian, 20 Aug 2004 20:12
Dussssssss!



Doe mee! Kies een eigen insect.
Of log in als je al hebt gekozen.